.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطعی 9 ساعته برق مردم بابل را کلافه کرد
به دنبال وقوع وزش باد و بارندگی شدید در این شهرستان مردم بابل شاهد قطعی برق از شب گذشته تا لحظه مخابره این خبر(10/30 صبح) بوده اند...
قطعی 9 ساعته برق مردم بابل را کلافه کرد

برق بسیاری از مناطق شهرستان بابل از نیمه های شب گذشته به مدت بیش از 9 ساعت قطع بوده است.
به گزارش خبرنگار شمال نیوز ، به دنبال وقوع وزش باد و بارندگی شدید در این شهر، مردم بابل شاهد قطعی برق از شب گذشته تا لحظه مخابره این خبر(10/30 صبح) بوده اند.
خبرنگار شمال نیوز در تماس با شبکه اتفاقات برق بابل (شماره 121) که علت قطعی برق در یکی از مناطق را جویا شد پاسخ شنید که برق نصف بابل قطع است و مشغول تعمیر خرابی ها هستیم.
این در حالی است که سازمان هواشناسی از پیش وقوع چنین شرایط جوی را پیش بینی نموده و انتظار از دستگاههای خدمات رسان و بالاخص توزیع برق این بود که با بسیج کلیه امکانات در صورت وقوع هر گونه خرابی در اسرع وقت مشکل مردم را حل نمایند.
یکی از ساکنین کمربندی بابل در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز اعلام کرد:اداره برق در پشت قبض ها نوشته در صورت هرگونه خاموشی با شماره 121 تماس بگیرید در صورتیکه تماس با این شماره بسیار سخت بوده و همیشه بوق مشغول می زند.
بنده در همان ساعات اولیه قطعی برق با زحمت فراوان وقتی که تماس گرفتم به من گفتند بررسی می کنیم اما الان نزدیک به 8 ساعت گذشته و هنوز برق منطقه ما وصل نشده است.
یکی دیگر از ساکنین این منطقه نیز گفته با قطعی برق عملا" آب تمامی آپارتمان ها قطع می شود که مشکل زیادی را برای ساکنین آن ایجاد می کند.
انتظار می رود مسئولین شرکت توزیع برق با پیش بینی و بکارگیری مدیریت بحران در این مواقع نسبت به انجام خدمات رسانی بیشتر به شهروندان اهتمام بیشتری داشته و خدای ناکرده سبب ایجاد زحمت و نارضایتی مشترکین را فراهم نیاورند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 29 مهر 1390
جواب ندادن اداره برق در زمان خاموشی فقط شامل بابلی ها نمیشود /قائمشهر هم این مشکل را دارد /چه کسی باید جواب دهد؟
بابلی 30 مهر 1390
برق خیابان شهید مطهری از 2 صبح جمعه لغایت 3/5 1قطع و و علیرغم وعدهای مسئولین در ساعات اولیه قطعی این مشکل که طبعطا قطعی آب را هم بدنبال دارد 5/13 ساعت ادامه پیدا کرد خوب از مدیرت جهانی چه خبر؟
خانه از پای بست ویران است -- خواجه در فکر نقش ایوان است
نا شناس 30 مهر 1390
از سرعت عمل کارکنان زحمت کش اداره مذکور در رفع عیب و همچنین پاسخگویی مودبانه به درخواست مکرر مردم میبایست تقدیر شود تا الگوی همسایگان عزیز قائم شهری شود!!!
اکبر ی 30 مهر 1390
اداره کل در ساری باشد اوضاع بهتر از این نمیشود . .
چرا کسی از اداره کل مخابرات استان گلایه و شکایت ندارد ؟
چرا باید شهرستان مهم ، مرکزی ، محوری و بــزرگ بـابـــل که دارای جمعیتی بیش از 500،000 هزار نفر میباشد و قدم در راه کلانشهر شدن میگذارد ، اوضاعی اینچنینی داشته باشد ؟
چرا مسئولین شهرستانی و استانی کم کاری میکنند ؟ تا کی و کجا باید بابلی های فهیم ، بزرگوار و با شخصیت این اوضاع را تحمل کنند ؟
سکوت تا کجا ؟ بی مسئولیتی و نداشتن حس وظیفه شناسی تا کجا ؟
این را بدانید اگر پاسخگوی بابلی ها نیستید ، فردای قیانت باید پاسخگوی خداوند متعال باشید .
نا شناس 30 مهر 1390
طوفان با سرعت 100 کیلو متر در ساعت کل استان را در هم نوردید.واقعا" از توان شرکت توزیع خارج بود.
سید 30 مهر 1390
اتفاقا همه مردم از اداره مخابرات (تنها اداره کل خارج از مرکز استان) گله و شکایت دارند، و آن یکی از بدترین عملکردها را در بین سایر ادارات کل استان دارد(شاید به دلیل قرار گرفتن در خارج از مرکز استان و دوری از نهادهای تصمیم ساز استان)
نا شناس 1 آبان 1390
مشکلات مخابرات اینطورنیست که بیایند جاربزنند........چقدر شمابابلیها رودارین اول برین سوادتونو درست کنین قیامت ،قیانت ننویسین؟؟؟ هرچی این سارویهای احمق بازی در میارن گول مظلوم نمایی شمارومیخورن وبه شما پست میدن شما جوگیربشین......بیاید به جای این حرفها به پیشرفت استان فکرکنین که هرروز دارین با اختلافات داخلیتون روز به روز اوضاع روبرای مردم وخیم تر میکنین
فرشاد راعی 1 آبان 1390
سرعت باد در آمل بیشتر از دیگر شهرهای استان بوده.. ولی خوشبختانه شاهد قطعی برق به مدت طولانی نبودیم.
شهرهایی مثل بابل و ساری و دیگر شهرهایی که با 20 دقیقه بارش شدید باران قفل میشن به درد مرکز استان بودن نمیخورن......... چون هیچوقت خوب نمیشن.. چون بافت شهریشون خرابه و کاریش هم نمیشه کرد.
تو آمل حالا 6 روز بارون شدید بیاد آبگرفتگی معابر نداریم
Saeed 1 آبان 1390
قطعي برق بهانست!
بغض و كينه از جاي ديگست...
متاسفم كه در ديارى زندگى ميكنم كه هيچكس به حقش قانع نيست.
بابا طوفان اومده!!
زده به تاسيسات برق آسيب جدي وارد كرده! چه ربطي به تلفن و اداره مخابرات و فهيم بودن مردم بابل و... داره آخه!!
تو پيشرفته ترين كشور ها هم طوفان مياد تو اخبار هم ميگه كه مثلا برق فلان ايالت آمريكا قطع شده!
اگه بابل مركز بود قطع نميشد؟
يا نيم ساعته وصل ميشد؟
سید 2 آبان 1390
دوست عزیز زیاد جدی نگیر، یکی یه ... گفت، حالا طرف رو حساب عقده و حسادت قطعی برق رو بهانه کرده تا عقده هاشو از مرکز استان خالی کنه، ما چی کار کنیم که به خاطر همین بارون و طوفان تلفنمون یه هفته یه هفته قطع می شه هیچ کس هم پاسخگو نیست ( حتما ما هم باید بهانه بیاریم چون مخابرات تو بابله اینجوری می شه شایدم واقعا همین باشه)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.